Jumaat, 30 Mac 2012

Check Baby Part 2

Semalam....selamat dah pergi check baby.... nervous ok sebenarnya nak pergi klinik ne... dari kecik sampai la ne...tak suke betul pergi klinik! jantung laju je rasa.... semalam bila nurse check..dia kata..semuanya ok...alhamdulillah.... baby dh berusia 13 minggu... tapi yang xoknya.... nurse tu bagi saya vitamin ne!


huhuhuhu macam mn nak telan????? vitamin ne panjang2 dan beso huhuhuhu.. saya tak pandai telan ubat! klu yang comel2 tu geti la... tekak saya tekak tikus..bukan mcm tekak ular... kalau dulu...time demam mmg tak telannya la ubat2 deman tu... tapi ne dh mengandung...mcm kena paksa telan gak ne! demi baby ♥.. saya akan potong2 pil tu jd 3 bhgn bagi mudah telan! hehehehehe

Semalam nurse tu suruh saya jmpe doc gigi terus.. tapi saya tak mau.... takuttttt... so tangguhkan pada 26.04.2012... esoknya bday saya...yehhhhhh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan