Isnin, 19 Mac 2012

Deman WOW

lama sesangggat dah tak mengupdate blog ne... jiwa meronta ronta nak update blog...tapi keje pulak melampak lampak... emmmm tak tipu! memamg banyak keje! selalunya buat buat banyak keje je..  macam hari ne...khakhakha.. so nak start dari tarikh :

25.02.2012 (Sabtu)
Presint 2... 

Sabtu malam...kita orang pergi karnival WOW... seumur hidup tak penah penah buang tabiat tengok konset...entah apa kena...kali ne nak pergi tengok pulak... WOW


itu Ella ye....WOW

Dan yang paling best...tengok bunga api.....



Wowwwwwwwww.......

28.02.2012 (Selasa)
Rumah Macam Macam Bangsa

Myhubby...demam! mungkin sebab terkejut pergi konset kot! hehehehe saya memamg memamg tak penah jaga orang sakit! so..bila dah jadi isteri ne... kena la buat buat pandai! mulanya..bagi je la makan ubat biasa je..tak pergi klinik puuuun.. ingat kejap je..esoknya..baru la kita orang pergi klinik... sekali bila check my hubby di supek denggi ok! amik ko! seminggu gak la dia demam...habis cuti aku sop sop sopppp.... xpe nak jadi isteri solehahahahaha... jadinya...hari hari la kena pergi klinik amik darah... sampai la hari last 03.03.2012 (Sabtu) semua bacaannya dah ok... so selamattttttt no denggi

Sepanjang dia deman tu...dan saya isteri solehahahahha yang sentiasa disisinya melayan je la kerenah orang sakit... dia mengalahkan saya yang mengandung... mengidam makan macam macam... layan kan je la...kesiannnnn... Dia makan sikit je...tapi habis dimuntahkan semua... so dapat la suami i ne menguruskan badannya secara tak langsung! hehehehehe pas tuuuuuu  dia selalu meracau! kelakar! khakhakha.... 

dengan sepenuh hatinya "assalamualaikum......" saya dengar diam kan je la... sekali boleh pulak dia jawab dengan sepenuh hati gak "waalaikummusalam....." hahahahahahaha lagi yang kelakar...

"kita buat apa ne?" "main kejor kejor eh?" "ha...amik ko!" hahahahaha

Bila family saya tahu yang menantu bongsu dia ne saspek denggi...dia orang ne pun dok asik call je la...tya mcm mn keadaan menantu yang sorang ne... tya tu la tya ne la... yang saya ne anak dia tak mau tya pun huahuahuaaaaaaaa menci taw! (-_-")

Tiada ulasan:

Catat Ulasan