Isnin, 19 Mac 2012

Check Baby Part 1

01.03.2012 (Khamis)
Klinik Kesihatan

Saya temankan hubby pergi klinik amik darah lagi...tapi dalam masa yang sama saya buat temujanji tok buat buku baby.... sekali tak payah buat temujanji.. janji terus ditunaikan! dengan tak bersedianya.. saya pun redo je la dicheck... ingat dok gelakkan hubby je kena amik darah... sekali...ko pun kena amik darah gak huhuhuhu...sangggat takut dengan jarum ok! sampai nurse tu perasan.. cakap..."awak takut ye" tengok muka saya pucat semacam kot... huhuuhu rasanya nak nangis sama sama dengan baby sebelah yang kena amik darah tu gak... baby tu lagi la...tengok je muka nurse tu dia dh melalak... pas amik darah dan check air kencing..jumpe nurse tok check bacaan darah dan dicheck kesemuanya... diulangi KESEMUANYA....


Buku baby saya tak sampai 1jam pegang dh jadi gini.... Tapi bukan salah saya ye.... nurse tu sendiri kata..buku ne memamg kurang kualitinya.. huhuhuhuhu takpe takpe... nanti ibu seletip ye buku baby tu... ibu seletip lawa lawa...janji! so...saya akan ke klinik lagi pada 29.03.2012 (Khamis) pagi... see ya.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan