Rabu, 21 Mac 2012

Adik Epak ku...

Sejak menjak sah mengatakan saya ne mengandung... mula la...rasa sesemacam je.... biasalah... rasa loya loya..macam sekarang ne... baru lepas makan kuih keria masam! huhuhuhu uwekkkkk.... tak cedap! pening pening kepala.... tak boleh bau itu bau ini... semuanya rasanya nak muntah! bau menumis dan mengoreng pun tak boleh!

Selera makan tu...ok la...masih rasa nak makan jugak la... tak de la sampai tak mau makan langsung... mengidam bukan bukan tu buat masa ini tak ada la lagi... cumaaaaa en.suami yang lebih lebih dok mengidam makan bukan bukan... emmmm yang terbaru ne..nak makan spageti kupang pulok! tak penah dibuat orang! pas tu boleh pulak mintak yang saya buat sendiri..xmau yang beli... macam macam hal....

Hari itu dia mengidam nak makan puding... puding jagung ye.... tak mau yang lain... tapi nasib baik la tuan yang mengidam tu yang buat sendiri.. hehehehehe selamat aku....siap cari resepi kat internet lagi!


Chef yang buat ne kata sedap! emmmmm

*****************************

Ok! sebenarnya niat hati nak cita pasal adik ipar saya... tajuk pun dah terang2 bagi tahu.. tapi dok melencong sampai ke laut pulak... Over tercita hal sendiri.... Ok la... adik saya ne dah dekat sebulan lebih dok sama sama dengan kita orang... Ada keje kosong dekat sini.. daripada dia dok kampung je tak mendatangkan duit..baik keje.. boleh gak klu sesak sesak nak pinjam RM50 k RM100 +++ k ($_$) hehehehe tipu je...

Walaupun saya ne "akak long" tapi saya panggil dia "akak" hehehehe sedangkan saya lebih tua 2 tahun dari saya... dah famili panggil dia akak... i follow je la...

Yang bestnya...adik ipar saya ne rajin...tak macam saya hehehehe..tak tipu punya! so makcik makcik.. pakcik pakcik... boleh la buat adik ipar saya ne menantu! hehehehe dah macam buat mega sale pulak aku ne!

Gambar diambil dari blog bro zack

Dia pandai dan rajin mengemas dan memasak... tak macam saya.. kuang kuang kuangggggg.... sejak menjak mengandung ne... saya memang jarang memasak.... so... bila ada adik ipar saya ne... senang sikit la keje saya... lalalalaaaaaaa

So....thank you la sesanggat dekat "akak" yang banyak membantu "akak long" ko yang giler malas ne... weeeeeeee.. semoga cepat cepat la "akak" kawin supaya hilang seksaanmu tinggal dengan kita orang ne... hehehehehehe (^______^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan