Khamis, 24 November 2011

OMG.....

OMG....mn gelang saya?????

ok2 sebenarnya nk wat laporan gelang tangan saya hilang pada 19.11.11 (sabtu) dekat wetland putrajaya... time tu ada hari keluarga dan sebenarnya...saya tak perasan langsung bila ketikanya gelang tu hilang... Sebelum tu dekat umah dok pung pang dus duss dgn en.suami dok pikir nak g k tak... dok serba salah ++ dh tak ada mood tapi dok pergi gak tu la jadinya....


kte orang team oren


hebat tu..pengacara jemputan...berapa la bayaran dia org ne..


Menteri pun hebat dok main bola


Emmmm...ada berani ke nak rebut bola Menteri..


Gambar mahal ne... menteri terjatuh..patut dapat sepakan percuma ne...

Ok sambung balik cita gelang td.... sampai wetland dalam kol 9.00am lebih.. antara org yang paling lambat sampai... mau taknya... 2x sesat.. tak join apa2 acara pun... ada suruh en.suami join acara..tp dia tak mau... yang ruginya.. acara tu dapat hadiah toto.. ish ish ish... sanggat la rugi... kte orang balik dalam kol 2.30pm.. yang memyebabkan dok sanggup mencangok lama2 tu...dh la tak amik apa2 acara sebab dok sibuk tunggu cabutan bertuah.. semua nk kan TV LCD beso tu...tapi tak bertuah pun... last2 DATO yang dapat....

Kte org ne kira org terawal la yang gerak balik.. sekali en.suami ternampak gelang dekat jalan.. pas tu baru la perasan.... gelang saya hilangggggggg huaahuaaahuaaa gelang tu mak yang beli kn.... rasa gugur jantung... terhenti nafas sekejap bila tgk gelang tu tak ada... en.suami pun terus amik gelang dekat jalan tu... bila dibelek2 mmg mcm gelang saya... sejebik! tak tipu! dan mmg gelang mas 916... jdnya terus je la bawak balik... tapi gelang tu dh terpeot2 peot2 dok kena langgar dgn keta.. Harapnya mmg tu la gelang saya... tak mau la amik klu bukan hak kite kan... tapi kalau betul la gelang tu saya punya... tersanggat la bersyukur sebab gelang tu tak di amik orang lain... Sedangkan..tempat gelang tu jatuh tersangat la open...

So...sekarang ne..dok mikir... bila nak g betul kn gelang yang dh terpeot peot tu... duit oh...duit....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan