Rabu, 19 Oktober 2011

Our Wedding ~ double debor

16.09.2011(Jumaat)

Jumaat pagi...andam mula pasang pelamin... agak kurang berpuas hati dgn andam ne... dh amik yang murah kn.. jd terima je la... pakej perkahwinan...pelamin + meja makan pengantin + solek 2x + asesori lelaki dan perempuan RM600 + jurugambar RM800 = RM1400 kira murah la tu...

yang buat tak puas hati tu...tema dia tak sama dengan tema yang saya mintak! saya punya tema pink2 ungu aka warna belacan! yang dia bwk warna ungu! ahhhhhhh rasa macm nk naik hantu je time dia psg pelamin tu.. pergi lepas geram dekat mak..mak kata xpela...sabo je...klu nk soh dia tukar pun bukannya sempat.. andam tu pun penah kata..warna tema saya tu susah nak cari...

Saya dh suruh dh andam tu amik seluar baju pengantin supaya memudah kn dia mencari kain tema.. tapi dia jual mahal... kata xpe...dia leh ingat warna tu... menyudahnya... ini la hasilnya huhuhuhuhu


emmmm...... kenapa kerusi tu guna warna gold?? klu guna warna silver kn lagi sesuai huuuu


berkenan dkt design pelamin ne... tapi nk bagi tahu dkt andam sangat la susah... call tak angkat msg tak berjawap.. bila dtg umah dia plak xde... jd redo je la... mengalah kan PM huhuhuhu


Hiasan meja makan pengantin dia buat jumaat malam... yang xoknya... dia xhias tok khemah tetamu skali...huhuhuhu.. nk ikut kn kte org mintak dia pasang sekali..menguji kesabaran betul! disebabkan saya akan jd permaisuri esok...jadinya perlu jaga muka..supaya tak kedut2... so diam kn je...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan